I'‘m 果凍

私の名前は 果凍魚~

Wednesday 28 July 2010

Candy.......3

最近
我了解了

也许 我真的什么忙都帮不了你

也许 我真的不折不扣的大累赘

先对不起...

这几天...
发生些事...
身体真的很不舒服..

我会尽快把你的,也我想成为你的那片天空还你...
知道吗???

真的很担心你呀...
牙痛,胃痛...
不是说好要照顾好身体吗??
不是说有乖乖听华的吗??
怎么又不吃正餐了那呢??

你最近的情况让我激起以前也想当厨师的想法...
这样你就没借口不吃了吧=P

I'm sorry...
for unable to lend you my hand when you need me...
Really sorry...

Future...
Let me be your Personal Chef ;-)
Let me take care of you ;-)
No matter you have seen this or not...
I hope YOU can feel my heart...



I
L
O
VEYOU

IUOYE
L V
O O
V L
EYOUI

I U
L O
O Y
VE

ILOVEY
O
UIL
O
VEYOU






I LOVE YOU...
have you seen??
do you understand??

No comments:

Post a Comment